Alien Hominid Invasion
Alien Hominid is back! Old friends and bitter enemies await as you invade Earth alongside a Mothership full of alien friends! Blast, beam, and bite your way through an endless swarm of enemies as you and up to three of your fellow hominids cause mayhem with a huge arsenal of weapons, mutations, and acrobatic maneuvers. Key features: - Couch or online co-op: get a group of (up to) four players together for the most chaotic invasion possible! - Master alien movement: learn how to flip, dive, dig, fly, toss your enemies, and more to gain an edge over enemy agents. - Level up and mutate your alien: utilize mechanics like head chomping, super speed, healing, and flight! - Determine your own gameplay path: choose which area to invade next in a non-linear level experience. - Invade randomly-assembled neighborhoods: take down the enemy in areas built from hundreds of hand-drawn city blocks! - Customize your alien: choose your hominid’s head, boosts, and pigment to your liking. - Play across skill gaps: each player chooses their own difficulty by choosing Friendly, Normal, or INSANE!