Resident Evil Revelations 2 (Episode One)
Resident Evil Revelations 2 follows two interwoven stories of terror across 4 episodes of intense survival horror. Episode One: Penal Colony Kidnapped by a unknown group of assailants, Claire and Moira awake to find themselves trapped on an isolated island infested with horrifying creatures beyond imagination. Now they must desperately struggle to escape the horror. *Episode One includes Raid Mode for countless additional hours of gameplay.