NeocoreGamesAction & adventure
Embark on an incredible adventure in three parts in the gothic-noir world of Borgovia, where power-hungry scientists, relentless military geniuses and your personal nemesis threaten the fragile peace. Become Van Helsing, monster-hunter extraordinaire and save the day – then again and again! – with your charming and beautiful companion, Lady Katarina (who happens to be a ghost, by the way). Explore the savage wilderness, the soot-stained brick districts of a grim metropolis and the darkest reaches of the mist-bound otherworld, and be prepared: you will have to face hordes of monsters, armies of the weird science and legions of the supernatural as you are fighting your way towards the greatest battle with your darkest fears in this gothic-noir adventure trilogy! The Incredible Adventures of Van Helsing: Complete Trilogy bundle includes three full games: The Incredible Adventures of Van Helsing I-II-III, plus the Thaumaturge, Arcane Mechanic, Ink Hunt add-ons.