Crime Scene Cleaner & Car Mechanic Simulator 2021
This bundle includes: Crime Scene Cleaner - Once you get tangled with the mob, you will forever be a part of the mob. At least they pay a decent salary and all you have to do is clean up after their dirty work, but you know what you’re doing. So clean crime scenes, earn as much money as you can, and get ready for the next mission. Car Mechanic Simulator 2021 - Start as a fresh owner of a car garage and work your way to service empire. Get your hands dirty in highly realistic simulation game with great attention to details. Get ready to work on 4000+ unique parts and over 72 cars. Roll up your sleeves and immerse yourself into highly realistic garage environment.