Crusader Kings III: Royal Edition
Govern your realm in style with the Crusader Kings III Royal Edition, including the base game and the Fashion of the Abbasid Court clothing pack. You’ll also receive, on their release, the upcoming Northern Lords flavor pack, the upcoming Royal Court expansion, as well as an unannounced upcoming flavor pack. If you already own Crusader Kings III, you can purchase the additional content separately or in the Expansion Pass. Crusader Kings III: Finally on console, you can live the life of a medieval ruler in Paradox Development Studio’s award winning strategy role-playing game, Crusader Kings III! Assume the leadership of a medieval noble family, increasing its power and reputation through the generations. As one ruler dies, they are replaced by an heir who may have very different abilities or interests, forcing you to adjust your long term plans. Play a master of the battlefield, conquering your enemies, or play a subtle seeker of secrets, using plots and poison to advance your agenda - all in the same game. Arrange marriages, champion the faith and establish new empires in this modern classic - unlike any other strategy game you’ve ever played on console.