Wargaming.netAction & adventure
Check out this bundle to receive various Commander Progression Items, Spring Big Crates packed with essential resources, and a crate that will grant you a random Commander. This bundle includes: - 1x Commander Crate - 3x Spring Big Crates - 3 days of Premium Account - 1x Insignia - 20x Promotion Orders - 40,000 Commander XP Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Also please note that some content, including ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.