Fallout 76: Mojave Deluxe Edition
Bethesda Game Studios, the award-winning creators of Skyrim and Fallout 4, welcome you to Fallout 76. Twenty-five years after the bombs fell, you and your fellow Vault Dwellers—chosen from the nation’s best and brightest – emerge into post-nuclear America on Reclamation Day, 2102. Play solo or join together as you explore, quest, build, and triumph against the wasteland’s greatest threats. Explore a vast wasteland, devastated by nuclear war, in this open-world multiplayer addition to the Fallout story. Experience the largest, most dynamic world ever created in the legendary Fallout universe. Discover a new desert biome called Burning Springs, located in post-nuclear Ohio, where an intelligent Super Mutant called The Rust King rules over Deathclaws and raiders. Head to the local watering hole and meet a well-known gunslinger looking to give out Bounty Hunts – The Ghoul from the Fallout TV series. The Ghoul from the Fallout TV series is open for business in Burning Springs – take on low level Bounty Hunting events to earn more daring challenges and earn caps and legendary items. More dangerous bounties also give a chance to earn one of dozens unique mods benefitting both human and ghouls. Team up to complete two new public events: Aid the Rust King’s Beastmaster with their menagerie of Deathclaws used in the arena in “Gearing Up” and protect the citizens of Highwaytown from a volatile swarm of Radscorpions and Stingwings in “Sinkhole Solutions!”. Immersive Questlines and Engaging Characters Uncover the secrets of West Virginia by playing through an immersive main quest, starting from the moment you leave Vault 76. Befriend or betray new neighbors who have come to rebuild, and experience Appalachia through the eyes of its residents. Seasons Progress through each season and unlock free rewards like consumables, C.A.M.P. items and more, by completing limited-time challenges. Multiplayer Roleplaying Create your character with the S.P.E.C.I.A.L system and forge your own path and reputation in a new and untamed wasteland with hundreds of locations. Whether you journey alone or with friends, a new and unique Fallout adventure awaits. Mountain Splendorland The story lives and breathes through the world of Fallout 76, which brings to life six distinct West Virginia regions. From the forests of Appalachia to the noxious crimson expanses of the Cranberry Bog, each area offers its own risks and rewards. A New American Dream Use the all-new Construction and Assembly Mobile Platform (C.A.M.P.) to build and craft anywhere in the world. Your C.A.M.P. will provide much-needed shelter, supplies, and safety. You can even set up shop to trade goods with other survivors. Fallout Worlds Play unique adventures in Appalachia with Fallout Worlds, which is an evolving set of features that give players the capability to play Fallout 76 in unique ways with customizable settings.