Combining the base game with 3 massive Expansion Packs, ARK: Survival Evolved Explorer's Edition is the ultimate way to get even more dinosaur action! The Explorer's Edition gives you access to the mega hit ARK: Survival Evolved as well as the Scorched Earth, Aberration, and Extinction Expansion Packs, adding nearly 900 hours of gameplay!