Blood West: Dead Man's Edition
The Gunslinger / The Shaman Play both of their stories and experience the full untold horrors of the Blood West! Weird west legends meet eldritch horror in BLOOD WEST, an immersive stealth FPS. Become the Undead Gunslinger, doomed to roam the barren lands until he manages to purge their curse, freeing his soul. 3 varied scenarios, perk-based character progression, and 20+ hours of gameplay await you! Blood West: Dead Man’s Promise offers you a new story chapter of immersive stealth FPS action. The course of which will take you to a familiar place at an unfamiliar time. As Twen’s father, you will have to pay your debt to the God of Death and wrangle lost souls for his herald. Be prepared for another Weird West adventure with new eldritch horrors and new weapons to send them back to where they came from.