Clive Barker's Hellraiser: Revival
Experience a new chapter in the legendary horror series like never before. Clive Barker’s Hellraiser: Revival takes first-person action horror survival to the next level. Play the story of Aidan, who must use the power of a mysterious puzzle box – the Genesis Configuration – to help his girlfriend Sunny’s escape from the otherworldly hellscape of the Labyrinth. Wield the powers of the box to survive your bargain with the infamous Pinhead and do battle with the horrific cult devoted to the Cenobites.