Fling to the Finish
WHAT IS IT? In Fling to the Finish, teams of two players race through colorful, chaotic obstacle courses while tethered by a stretchy elastic rope. When you and your friends first pick up the game your rope will get tangled in practically everything you pass. But as you quickly improve your communication skills you'll learn that the rope is your biggest asset. Experienced players can use the rope to swing around perilous obstacles, and fling their partner up ledges before they fall to their doom. When partners master using their rope, they're capable of acrobatic feats unachievable in any other platformer! Teams can show off their skills by competing in online or local races with a bunch of other players! WAYS TO PLAY Play solo or online. Be tethered together in local or online Co-Op. Race your friends in local Splitscreen. Enjoy the chaos of Fling to the Finish in a way that fits you. COURSES! Every course in Fling to the Finish has a unique theme and style. Race through floating parks, giant casinos, and even worm filled asteroid fields to reach the finish line! We designed every obstacle to force you to use the rope in a new way, so every second is filled with new surprises and memorable moments. The race track even evolves to challenge you as you play, so every race is a nail biter. You'll never know what weird obstacle you'll find next. ATTACKS! Opponents battle back with hails of plungers, sinking weights, and evil lasers if they fall behind. Our items keep the races interesting, and help even the score if one player has more experience than another. SHARE A CONTROLLER Because you're literally attached to your partner, Fling to the Finish is a truly cooperative experience. If you want, you can even play through Fling to the Finish by sharing a controller with your partner. This control scheme is great for local co-op, and adds an extra dimension to the game. While you push and pull each other in game, try not to do the same in real life!