Two Point Hospital: JUMBO Edition Upgrade
Upgrade your version of Two Point Hospital to the JUMBO Edition and bag yourself loads of new Two Point Hospital goodness! For the first time on console, wade into a huge selection of fan-favourite Two Point Hospital content in the JUMBO Edition Upgrade and extend your experience to new areas of Two Point County. As well as new hospitals, you’ll face whole new illnesses (each more ridiculous than the last!), and of course, the unusual cure machines to match – as well as a selection of new gameplay challenges along the way. Included in the JUMBO Edition Upgrade: - Two Point Hospital: Close Encounters DLC Take on the mysteries of the towns surrounding Chasm 24, a secret military base that some suspect may be more than meets the eye! Includes 3 new hospitals, 11 new visual illnesses (34 new illnesses in total), new gameplay, new music, new DJ/tannoy lines and a whole bunch of new placeable items. - Two Point Hospital: Off the Grid DLC Go into the wild! Tabitha Windsock, Two Point County’s ever-present mayor, has put rivers and forests back on the map. She’s got morals, integrity and, above all else, a cloying desperation to stay in office. Adds another 3 hospitals, 35 new illnesses, and bags of new items as well as new music, DJ lines and tannoy announcer lines. - The Retro Items Pack Turn back the clock with this delightful collection of 26 new retro and vintage items to place in your hospitals (the more flamboyant sitters will find themselves at home with the Peacock Chair!) - The Exhibition Items Pack 30 new items to place in your hospital ranging from the sublime to the ridiculous. Or, actually, on closer inspection, the ridiculous to the ridiculous. From placeable wall art to entire fossilised dinosaurs, there’s sure to be something for everyone. Two Point Hospital: JUMBO Edition Upgrade - More hospitals, more cures, more fun!