Not Not - A Brain Buster
Just go Up, Down, Left or Right. Easy, is it NOT? Not Not - A Brain Buster messes up your brain and makes you doubt your belief that you really are an intelligent person. Features: - Do exactly what the cube says in a limited amount of time - Test your reflexes and thought processing speed - Exclusive Multiplayer Versus mode for up to 4 players! Share the brain busting in NORMAL, HARD or EXTREME difficulty level - Classic mode. Each level raises the difficulty up with new instructions - Challenge mode. Reach the best score in a bottomless pit of despair! - Color blind accessibility mode This misleading expert aims at crushing your brain's ability to think properly. Can yours handle it? Find out now!