Koa and the Five Pirates of Mara
Join series favorite Koa and her friend Napopo on an action-packed journey through the world of Mara! Traverse wild islands, dodge cunning traps, and defeat the knarrrrrliest pirate bosses in this loving tribute to classic platforming adventures. Unlock an archipelago piece by piece. From sandy beaches to bubbling volcanoes, there’s no shortage of charming and colourful islands to visit, each one chock full with secrets and collectibles. Each level offers beautiful visuals rich with detail and depth. Relax and unwind - or knuckle down and challenge yourself! From newcomers to speedrunners, Koa and the Five Pirates is a buccaneering adventure for all.