Shotgun Farmers
Shotgun Farmers is an online multiplayer shooter where missed shots grow guns. Fire your bullets into the ground to plant your ammo. Reloading isn’t an option, so grab one of the deadly crops planted by the bullets of you and your enemies. Shot at by a sniper? Well they just planted you your very own sniper gun to fire back with! Harvest weapon plants quickly for more ammo or let them grow for a larger clip. CAPTURE THAT CHICKEN Battle enemy farmers in different game modes that change the way you play. Chase a chicken around the map in Chicken Run, steal the enemy’s prized pig in Capture The Pig, defend the scarecrow in King of the Crow, and more! SURVIVE THE HORDE Battle zombies in Horde Mode where you take on waves of infected farmers and animals. Can you survive to the end and take on the final boss? CUSTOMIZE YOUR FARMER Level up your farmer and complete challenges to unlock over 200 cosmetics, including hats, shovel skins, costumes, and emotes! PLAY ONLINE OR OFFLINE Play online with up to 10 players per match, in public lobbies and private rooms. Take on AI bots in Practice Mode to sharpen your farming skills offline or squad up with your friends and take on other players online. FREQUENT UPDATES Shotgun Farmers is updated regularly with new weapons, new cosmetics, limited time game modes, and more new maps to come!