Disney Villains Cursed Café
Enter the Cursed Café. Step into a world where every cup holds a secret and every sip can change a destiny! As the newest Potionista at the Disney Villains Cursed Café, you’ll create enchanted blends for a cast of legendary figures—Cruella de Vil, The Evil Queen, Gaston, Captain Hook, Jafar, Maleficent, and Ursula—all reimagined in a modern, magical world. Unravel their motivations. Your choices influence their ambitions—will Gaston impress his golf bros? Can Hook steal the spotlight in community theater? Can Maleficent dominate social media? And will Ursula become a reality TV sensation? Uncover and influence the villains' stories with your potion creations. With every sip, a world of possibilities. Each villain arrives with a request, but what they truly need may be something entirely different. Using enchanted ingredients from your café and the brewing machine, craft magical potions to give each villain what they ask for, or a taste of what they need. With help from Yzma, you'll uncover rare upgraded ingredients to create enhanced magical elixirs influencing the stories' outcome. Will your signature potions bring them clarity, courage, or chaos? A spellbinding experience awaits. With stunning artwork, immersive storytelling, and a touch of alchemy, this visual novel invites you to explore the modern ambitions of these iconic villains. In this world of magic and mystery, every ingredient matters.