Mudness Offroad - 4x4 Truck Car Simulator
Experience the ultimate offroad adventure with Mudness, where you'll encounter a diverse range of vehicles from standard offroaders to monstrous trucks. Navigate a meticulously crafted map spanning three biomes - a treacherous muddy forest, expansive sandy quarry, and challenging snowy mountains - punctuated by six strategic bases. Engage in critical delivery missions, ensuring timely and pristine transport of cargo and personnel, or simply revel in thrilling offroad escapades.