TMNT: Splintered Fate with three DLCs. Brawl through NYC in TMNT: Splintered Fate with all 7 playable heroes and the Junkyard level. This bundle includes: Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate TMNT: Splintered Fate - Casey Jones & the Junkyard Jam DLC TMNT: Splintered Fate - Metalhead Character DLC TMNT: Splintered Fate - Alopex Character DLC Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate Unleash the Turtles in a roguelike quest to rescue Splinter from the Foot Clan! Master ninja skills, unite in bodacious co-op gameplay, and conquer iconic NYC locales. Casey Jones & The Junkyard Jam DLC The Turtles friend and fellow vigilante Casey Jones is always ready to pick up his hockey stick and do some damage. What’s more, he happens to know a shortcut to the rooftops of NYC! Strangely, their path takes them straight through the Junkyards and Punk Frog turf. Metalhead Character DLC Play as the loveable, locked and loaded Metalhead, with a unique gameplay style to complement the Turtles. Fire his blasters, transform into a spinning missile frenzy, and lob landmines to stop enemies in their tracks. Metalhead has an affinity with our new (free!) Robotics Powers. Alopex Character DLC Meet Alopex, the mutant arctic fox and ninja assassin. Expertly swinging her sickle-like kama, she slices at her foes with ease. Hurling her kunai at close range, she deals a powerful blast of damage.