SEDAP! A Culinary Adventure
Experience a chaotic cooking adventure in SEDAP! A Culinary Adventure! Hunt wild ingredients that bite back, master frantic minigames to coordinate culinary chaos, and cook up iconic Southeast Asian dishes while exploring Khaya Island. Play alone or team up with a friend to survive the ultimate kitchen rush! Two aspiring culinary geniuses open a traveling food truck and venture out to Khaya Island -- a dangerous island where monsterous ingredients fight back. Together, the duo explore Khaya Island in search of new recipes and friendships, on their quest to complete the Makanomicon -- the ultimate legendary cookbook. Don't get over-cooked by the heat of the journey -- it's time for something more SEDAP!