Piranha Games Inc.Shooter
MechWarrior 5: Mercenaries – Succession Wars Edition brings together the base game and six epic DLC expansions in one complete package. Lead your mercenary company through story-driven campaigns and missions while piloting and customizing a massive roster of BattleMechs. Fight across sprawling battlefields, from towering cities to hostile new environments, and take part in the defining conflicts of the Succession Wars. Packed with content, mechs, weapons, and upgrades, this is the ultimate way to experience the Inner Sphere. This bundle includes the base game MechWarrior 5: Mercenaries and 6 DLCs, Heroes of the Inner Sphere, Legend of the Kestrel Lancers, Call to Arms, Rise of Rasalhague, The Dragon’s Gambit, and Solaris Showdown.