Mamorukun ReCurse!
CURSE THOSE BULLETS! Use Curse Bullets to dynamically alter the difficulty as you play. Wipe out smaller enemies and clear projectiles from the screen, or power up larger enemies, making them harder to defeat... The greater the risk the higher you’ll score, and you can even curse yourself to increase your damage to overcome more challenging enemies. SCROLL YOUR WAY In this vertical-scrolling shoot ‘em up, you control the scroll. If you don’t move forward, your character won’t advance through the stage. But be warned; the game is timed, so standing still all day isn’t an option! AN ARCADE CLASSIC Mamorukun Curse! originally debuted in Japanese arcades in mid-2008. Drawing inspiration from traditional Japanese mythology and blending it into a colorful, charming, and family-friendly world. COMPLETE AND ENHANCED The game now supports widescreen format and modern twin-stick controls. On top of that, it’s absolutely packed with content! Story Mode, Arcade Mode, Challenge Courses, previously released DLC characters, alternate costumes, Gallery Mode... There’s almost as much to discover as there are bullets...