Hidden Cats in Berlin
Take a little pleasant trip through a big and lovely illustration! Start with a monochrome scenery and fill it with colour! Kick back, relax, and find all the cats to reveal the final, colourful landscape. Features: - Nearly a thousand cats and other things to find - a treat for kittycat petters :) - Two main modes, six bonus levels, and… a grand, final challenge! - Special cat cards to collect - Tons of meows :)