Drive On Moscow
Drive on Moscow: War in the Snow, a strategy game from the award-winning makers of Battle of the Bulge, invites you to take command of the pivotal battle of World War II! Defend the homeland as the Soviets, or lead a bold push to seize the Soviet capital as the Axis. As commander, direct your troops across a detailed campaign map, capturing territory and planning strategies. You must overcome your opponent, vast distances, and extreme weather to achieve victory. Thanks to the impulse based turn system, you'll activate individual sectors: choose wisely, time is of the essence and correct timing is crucial to win the campaign.