Kitty Powers' Matchmaker
Kitty Powers’ Matchmaker is a hilarious dating simulator with a difference. Manage your own matchmaking agency with the guidance of your fabulous boss, drag queen diva Kitty Powers! Match an endless parade of desperate clients with candidates from Kitty’s little black book and guide them through awkward conversations and dozens of perilous dating dilemmas. As your reputation grows you’ll unlock new date venues, more demanding clientele and upgrades for your agency. Send your hopefuls out with the right look and perfect gift to maximise their chance of finding love. Are you ready to bring romance to the world? Or will you leave a sea of broken hearts in your wake?