Faery: Legends of Avalon
Faery: Legends of Avalon is a big role playing game with a very distinctive ambience and graphic style. Create your character, embark in a great adventure and discover the fantastic world of Avalon.You will have to understand why this magic world is dying, and save the kingdom from certain disappearance. In a thrilling adventure where your choices will shape the story, develop your character, his abilities and special powers, as well as his equipment through the victorious battles and accomplished quests!Numerous dangers await you and the battles against some of the creatures and monsters of the game promise to be formidable. Gain power and experience, and assure the support of friendly companions you will meet through your journey. Carefully select who will fight at your side, and live the incredible experience of being accompanied by a dragon, a troll, fairies and other fantastic creatures!