Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
His skills, your wits: become Sherlock Holmes! You are Sherlock Holmes! Use your impressive talents as a detective to solve six thrilling and varied cases: murders, missing persons, spectacular thefts and numerous investigations that sometimes lead you into the realms of the fantastic. The great freedom of action in Crimes & Punishments allows you to conduct your investigations in the manner you deem appropriate. Choose the leads you wish to pursue, interrogate your suspects and, from your deductions, name the guilty parties... and determine their fate wisely, as surprising consequences may arise where you least expect them.