Lara Croft and the Guardian of Light
Experience the first ever co-op action-adventure game featuring Lara Croft. Team up with a friend or go at it alone as you traverse and solve deadly traps, fight hordes of undead enemies, and collect over 60 artifacts and relics. Lara Croft and the Guardian of Light offers fast-paced action and breathtaking visuals shown through an isometric view.