Cars 2: The Video Game
The Games on Demand version supports English, French, Italian, Spanish.From the makers of Toy Story 3: The Videogame comes Cars 2: The Video Game, where players can jump into the Cars 2 universe with some of their favorite Cars personalities in locations around the globe. Train to become an agent of C.H.R.O.M.E. (Command Headquarters for Recon Operations & Motorized Espionage) and take on dangerous missions, compete to become the fastest racecar in the world, or use your spy skills in exciting, action-packed combat racing!