Happy Wars
Happy Wars is a large-scale online multiplayer action game that up to 30 players can participate in per match. Go wild in over-the-top battles in a fantasy setting featuring hilarious characters! Customize characters using any of the 6 unique character classes and a wide variety of items, and engage in heated sieges and magical battles with players all over the world! Happy Wars offers a wide variety of game modes, including a 30 player Quick Match, Co-op, Special Game, and Story Campaigns!