18 Happy Tickets
This is a package of 18 Happy Tickets, including 16 Happy Tickets with 2 extra Happy Tickets added as a bonus. With Happy Tickets, you can obtain powerful items in Happy Cards and buy useful support items and parts for character customization! Caution: This item can be used only for the Xbox One version of Happy Wars.