NBA 2K Playgrounds 2
This product will no longer be available for purchase as of 2/20/2026. NOTE: All multiplayer servers for NBA 2K Playgrounds 2 will be shutdown as of 7/9/2026. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. Game contains In-Game Purchases NBA arcade action is back with NBA 2K Playgrounds 2! The sequel to the original smash hit takes street balling to the next level with a massive roster of current and retired NBA players, improved online matchmaking with dedicated servers, four-player online matches, three-point contests, new playgrounds, custom matches, and more! Pick your team, get ready to jam, and Ball Without Limits!