Stealth Inc. 2: A Game of Clones
Stealth Inc 2 is a puzzle platformer where you play the role of a clone escaping a sinister and high-tech testing facility. Stealth Inc 2 tests both your brain and your reflexes over 60 varied levels linked together by a sprawling and detailed overworld.