Alekhine's Gun
Make Your Move! It is the height of the Cold War, a time of global uncertainty and civil unrest. You are Agent Alekhine, a highly skilled Russian assassin working alongside American CIA agents in a covert operation unsanctioned by the country you have served. With the tension of a nuclear standoff growing with each passing minute, your mission is clear…though how you accomplish it is anything but. Only one thing is certain: Time won’t stop, and it’s too late to go backward. As you unravel the conspiracy unfolding in front of your very eyes, the fate of America, and quite possibly the world, lies within your hands.