Broken Sword 5 - the Serpent’s Curse
Paris in the spring. Shots ring out from a gallery. A robbery... a murder... and the beginning of another epic Broken Sword adventure. From multi-award winning Revolution comes the latest mystery in this much loved adventure-puzzle series. Playing as intrepid American George Stobbart and sassy French journalist Nico Collard, you find yourself on the trail of a stolen painting - and a murderous conspiracy. A conspiracy whose roots lie in mysteries older than the written word...