KlabaterSimulation
Starward Rogue is a bullet hell twin-stick shooter. Blast your way through the Megalith, a rogue-lite labyrinth lodged in the side of a star. Customize your mech with a huge variety of weapons, perks, and upgrades. Steel yourself for the dangers that lurk in the depths of the dungeon. The cult classic twin-stick Isaac-like you've been looking for and probably missed! - Play as a "head in a mech" harvested from the neck of everyone's favorite Space Hydra. - Roguelite catacombs that evolve and expand with each of your successes. - 9 starting mechs to choose from with a wide range of abilities: time control, shot magnetism, perk randomization, and more. - 5 difficulty levels ranging from "Relatively Easy" to "Nigh Impossible." - 350+ items, including active weapons, one-time-use consumables, and passive upgrades. - 150+ regular enemies, 10+ minibosses, and 20+ epic bosses. - 500+ rooms to explore, including the special condemned survival rooms. - Level up during each run through the perk system which allows for varied build diversity. - Buy upgrades from a variety of shops. - Secrets! Among them "incredibilities" that massively change the way the game plays. Deluxe Bundle include Starward Rogue DLC: AuGMENTED. Moonshine Inc: BEGIN WITH PASSION FOR MOONSHINE We love moonshin’. There ain’t nothin’ better than good booze. In Appalachia, we know it well. We’ve got moonshine in our blood - in the case of some old-timers, maybe even literally. We love to talk about likker, make it, drink it all day long - and we love to share it too! How 'bout that, my gaming friend? GET THE KNOW-HOW AND CRAFT FINE LIKKERS What’s your alcohol of choice? Do you maybe know how to make it? The process is a complex one, but with our know-how, we can shed some light on it, if you’d like; a little bit of moonlight - moonshine! - to guide you through the processes of fermentation, distillation, and bottling. RUN YOUR BASE SMART... AND BE DISCREET Makin’ booze is pure fun, but if you’re makin’ money too - now that’s the way to live. However, for that, you need to be smart, manage your base right, and not piss off the boys in blue... We tried to capture the life of a moonshiner as realistically as possible. You’ll be managing workers who’ll be crafting and maintaining your equipment, you’ll be buying ingredients, unlocking technologies, planning deliveries and finances, making sure you remain as discreet as possible - and deciding whom to trust and with whom to work. That’s how Moonshine Inc. came to be. Made for moonshiners, amateurs, dreamers, and newbies. Sit down, launch the game, enjoy crafting and running your business, and relax… after all, ain't nothin’ illegal ‘til you get caught! Get an Original Score and Digital Artbook from Moonshine Inc in Supporter Pack included in this bundle.