Chess Royal
If you're looking for a chess game to play with your friends, you're a player looking for a decent and adjustable challenge, or you're in need of a fun, stress-free way to learn how to play chess - you've come to the right place! Main Features: - A powerful chess AI to challenge; - Local multiplayer - so you can also challenge others; - A massive set of chess puzzles to solve and learn chess logic from; - Daily puzzles, for those who can't get enough of them!