Disney Illusion Island Starring Mickey and Friends
Join Mickey & Friends on a quest to explore the mysterious island of Monoth and recover three mystical books to save the world from disaster! Disney Illusion Island Starring Mickey & Friends includes the base game plus the Keeper Up, Mystery in Monoth, and brand new C.A.S.H. update featuring Scrooge McDuck. Play as Mickey & Friends Choose your favorite character and unlock special abilities as you perform high-flying platforming feats, solve fun puzzles, and take on epic boss battles. Reveal the mysteries of Disney Illusion Island Run, swim, swing, and jump your way through a beautiful yet mysterious island and discover rich biomes, intriguing characters, and hidden secrets. Fun with friends in 4-player co-op Play solo or grab up to three friends to save the island of Monoth in 4-player couch co-op. Team up with friends and utilize unique skills such as Rope Drop, Leap Frog, and a heart gifting hug. Be a part of an authentic Mickey cartoon Experience a brand-new Mickey & Friends adventure with hand-drawn animation, an orchestrated original score and authentic voice talents.