Survival: Foutain of Youth - Captain's Edition
The Captain's Edition includes: * The Base Game * The Supporter Pack content * The Sea Wolf Pack Survival: Fountain of Youth is a challenging single-player open-world adventure game set on the Caribbean islands. Survive as a shipwrecked 16th-century explorer, craft tools and shelter, and uncover the secrets of both an ancient civilization and your own fate. SURVIVAL OF THE SMARTEST Planning and carefully managing your hunger, energy, and thirst is key for any lost survivor. There is only so much you can do in one day: hunting, gathering resources, crafting new tools, and cooking will take precious time. Yet survival is only the beginning… Once you’ve tended to your basic needs it’s time to explore the vast archipelago you ended up on. CHALLENGE AT EACH LANDING Explore 11 islands, each with its own challenges: scorching Caribbean heat, relentless storms, malaria infested swamps and poisonous plants… The Bimini archipelago is full of hazards to overcome! Prepare your expeditions, establish outposts on each region and roam the seas on unique vessels: from a primitive raft to a massive 16th century Spanish ship. SURVIVE IN THE 16TH CENTURY Dangerous animals, weather, plants, diseases, injuries, hunger, thirst, exhaustion — everything will test your strength and ability to survive. The archipelago is filled with wild dangerous beasts to hunt down and even more challenging animal bosses. You're the hunter here not the prey...