Endzone - A World Apart: Survivor Edition
In 2021, a group of terrorists blew up nuclear power plants around the world and plunged the world into chaos. Only few were able to escape into underground facilities called "Endzones". 150 years later, mankind returns to the surface - under your command! In an extremely hostile environment full of radioactivity, contaminated rain, extreme climate change, and people dreaming of a better life, you’ll have to prove your worth as a leader. Dedicate yourself to great ideas and guide your people into a period of prosperity and new inventions. Also includes the DLC "Endzone - A World Apart: Prosperity"!