Chess Infinity
Whether new to Chess, already a Grand master, or somewhere inbetween, Chess Infinity provides the ultimate Chess Experience! With 7 beautifully crafted chess sets, 20 board locations set in stunning environments, real time weather and time of day, Chess Infinity provides options to suit any mood. New to Chess? Learn the fundamentals via lessons and hone your skills with a selection of puzzles before taking on AI opponents tailored to provide a gentle introduction to Chess. With a range of player assists including, 'Tactical highlights', 'Best move' '' and 'Undo move', players can ease their way into the the joys of Chess. Looking for a challenge? Test your skills and improve your Elo against 16 Grand master approved AI opponents or challenge players via online multiplayer modes. With a range of a Time controls to select from, players can setup games to suit their preferences.