Cats and Seek : Tokyo
Pack your bags for yet another cozy and adorable adventure with the Cats & Seek series! This time, we’re off to the heart of Japan’s bustling capital to find cats playing all around the city. - 500+ hidden cats on 5 unique levels! - Photo & Paint Mode - to capture and color your scene! - NEW: Stamp Mode! Collect stamps and use them to compose the perfect cat! - Adjustable game colours, brightness, and contrast!