Age of Empires II: Definitive Edition – Animated Icons Bundle Vol. 1
Customize your player icon with fancy new animated options! These are for those who want to freshen up their presence and wish to support the development of the game. These icons provide no gameplay benefit and are purely cosmetic. La Hire's Dry Humor Collection is a set of eight animated recognizable situations, funny animations and memes. Joan's Marvelous Moving Masterpieces are a display of eight animated historically inspired art pieces showing the diversity from across all the lands. Barbarossa's Barrel of Pickled Goods contains a fine selection of eight animated art pieces and Age of Empires logic and other memes.