Monster Truck Championship - Rebel Hunter Edition
A true Monster Truck simulation! The Rebel Hunter edition includes the base game and the following additional content: - 1 exclusive "Rebel Hunter" design; show everyone who's boss! - 3 Monster Trucks: Magnum, Victory and Frantic, the best US designs to crush the competition - The Charleston racing arena From Las Vegas to Orlando, go head-to-head against experienced drivers in drag races and freestyle competitions! But before you can pull off doughnuts, wheelies and bicycles, you must first tune your truck to perfection. These machines are colossal and spectacular yet highly technical to drive. The game faithfully reproduces all the unique demands of mastering these powerful trucks, including independent front and rear wheel management, mass transfer anticipation in bends, and predicting bounces after jumps.