Alina of the Arena
A roguelike deckbuilding tactics game that combines elements from 'Slay the Spire' and 'Into the Breach'. Play as a gladiator to survive. With roguelike deckbuilding and hex-based tactics, no longer bound by simple attack and defense. Make use of dodges and knockbacks to stay alive!