Paper io 2: Gold Edition
Paint the map in your own color, eliminate your opponents, get the highest score and take over the Paper io world. Compete in a fierce battle and become a champion! Paper io 2: Gold Edition features: - new 13 diverse skins: bus, burger, donut, poop, toilet, ufo, robot, ninja, santa, crab, car, police car, airplane - new 5 hats: widget, "truck" cap, helmet with horns, apple with an arrow, witch hat - extra 9 custom game maps in the form of a: car, boat, poop, sport bike, cruiser, scooter, headphones, teddy bear, crown - 10000 coins to buy some upgrades or unlock skins right away! - as many maps as there are countries in the world - 14 base skins which also change the look of your terrain - multiplayer mode up to 4 players on one screen! - custom game with 45 various shaped maps - powerups spawning during the game - catchy music - easy controls so anyone can play - simple rules and lots of fun! Glide over the white space or your friends territory and create connection back to your own color to claim that area. Watch out! When you move outside of your color, your tail is exposed to attack and you can be eliminated by others. Use your strategic skills and powerups to attack and claim all of the white space that was previously owned by other players!