Visions of Mana Digital Deluxe Edition
This product is a bundle containing “Visions of Mana Full Game”, “Mana Superstars Costume Set” and “Mana Series BGM Bundle”. Digital Deluxe Edition Content: “Visions of Mana Full Game” “Mana Superstars Costume Set” ・FINAL FANTASY ADVENTURE: Sumo Outfit (Val) ・Secret of Mana: Popoi Outfit (Julei) ・Trials of Mana: Riesz Outfit (Careena) ・Legend of Mana: Elazul Outfit (Morley), Lady Blackpearl Outfit (Palamena) “Mana Series BGM Bundle” 26 Tracks ・FINAL FANTASY ADVENTURE Endless Battlefield, Battle 1, In Search of the Sword of Mana, Battle 2 ・Secret of Mana Into the Thick of It, Leave Time for Love, The Oracle, Meridian Dance ・Trials of Mana Swivel, Powell, Nuclear Fusion, Hightension Wire ・Legend of Mana Pain the Universe, Picturesque Landscape, The Darkness Nova, Bejeweled City in Ruins ・Children of Mana Wavering Tower of Prayer, The Sublime Lord of Lightning ・Dawn of Mana Dark Shrine, Burning Spirits, Reminiscence, Dance of the Fools ・Heroes of Mana As the Heart Wills, Such Cruel Fate ・Rise of Mana The Drip Drip Drip of Memory, The Enemy Appears *After downloading “Mana Superstars Costume Set”, they will become available in Main Menu > Gear/Skills > Gear > Appearance. *After downloading “Mana Series BGM Bundle”, they will become available in Main Menu > Settings > Audio > Change BGM > Customize. *The products included in this bundle are also available to purchase separately. Please be careful to avoid making duplicate purchases. *To use this product, it must be updated to the latest version. Visions of Mana is a brand new title in this series revolving around the sacred sword and mana. The protagonist Val and his childhood friend Hinna, the newly appointed Alm of Fire, set off on a journey to the Mana Tree. This game’s iconic vibrant and vast semi-open field contains adorable yet ferocious monsters, allowing you to enjoy swift three-dimensional battles using the power of the Elementals. Through adventures with friends met along the way, they start to see the truth about the world. Must we accept our fates? A new “Mana” tale begins here as a classic fantasy series returns to its roots. ▸Bold graphics full of characteristic “Mana” flair The characters journey across a vibrant world alive with spirits. ▸Exploring the world Explore the vast, semi-open field that stretches as far as the eye can see. Traverse the environment quickly and safely with new companions, the “Pikuls” ▸Harness the power of the Elementals In this game, you will fight enemies using weapons that house the power of the Elementals. Change between different classes and characters to suit your playstyle and enjoy combat that has evolved both three-dimensionally and strategically. ▸ Breathtaking and immersive soundtrack A total of 100 background music tracks by a talented team of creators who have worked on countless tracks throughout the series. The music in field areas feature interactive music, heightening the mood for adventure.