THQ NordicAction & adventure
"The Dressed to Skill"-Edition includes the base game as well as the following sauc(er)y extra items: Reprobed: Skin Pack Tuxedo, Mankini or sparkly Unicorn - 10 special skins for Crypto, the king of evil aliens himself. Fly high, with 4 special skins for his trusty saucer. Dress for the ocassion, dress for the invasion! Reprobed: Challenge Accepted DLC Test your skills in this post-launch DLC that adds all 4 Challenge Modes from the first instalment to Destroy All Humans! 2 - Reprobed. All modes playable in local splitscreen co-op! Also included: numerous new Mutators that let you alter the rules of the game!"