World of Tanks: HEAT — Forest Frontier
From dense treelines to blazing concrete, every terrain is yours. Get content for both World of Tanks: HEAT and World of Tanks Modern Armor with the Forest Frontier bundle! While you’re getting the WWII- mode Pz.IV Hydro tank for WoTMA, there's still the Cold War-era mode available to play and enjoy. This DLC bundle includes: WoT HEAT content: "Forest Ranger" skin for the M1E1 tank 100,000 Credits WoTMA content: German Tier V Premium medium tank Pz.Kpfw. IV hydrostat 7 days of Premium Account Please note: You can obtain this DLC only once. For WoTMA: All Premium tanks come with their own garage slot and a mix of standard and Premium ammo. If you already own the Pz.Kpfw. IV hydrostat, you will receive 1,000,000 Silver as compensation.