Tony Stewart's All-American Racing
Built in collaboration with 3 time NASCAR Cup Series Champion and 2020 NASCAR Hall of Fame Inductee Tony Stewart, All-American Racing features an all new physics engine with US Legend Cars, Street Stocks, and Big-Block Modifieds along with 26 brand new dirt tracks! For the first time, you’re in complete control of what you race and how you want to race it with a totally revamped Career Mode. Build your enterprise and become a racing mogul as you expand your team across multiple series and build your organization into a racing EMPIRE! It's the racing game you’ve been asking for! U.S. Legend Cars International, is a registered trademark of Speedway Properties Company, LLC. All car images, driver names and likenesses, corporate trademarks and other intellectual properties are used under license from their respective owners.