Knoxville Raceway
Take your Career to the Marion County Fairgrounds with Knoxville Raceway! This 1/2 mile, semi-banked oval is home to some of the biggest racing events of the year! Download now to race at one of the most famous dirt tracks in the world! Once installed, Knoxville Raceway will be available in ALL series and ALL modes of play for Tony Stewart's All-American Racing, including Career Mode and Online Multiplayer. Knoxville Raceway is a registered trademark of Marion County Fair Association. All corporate trademarks and intellectual property is used under license.